2 dagar kvar på året

Amen tjena på er, era små fisar. Yepp, jag skulle ju färga håret igår men sov hos Michaela istället. Mycket roligare. Kom till henne nån gång runt 8. Vi kollade på våran serie. Och Michaela hade laddat hem Barnhemmet som är skiit läskig så vi spola fram typ till mitten och precis när vi tryckte på play s var det skit läskigt så haha hon och jag smäller upp händerna i ansiktet och hoppar typ 10 meter upp i luften. Haha hatar hoppscener. Men den va lite föör läskig för oss så vi kollade på Scary Movie 3 istället. Sen så gick vi typ och la oss halv 2. Men vi låg typ och snackade och så in an halvtimme tre kvart innan vi somnade. Sen så var jag tvungen att gå hem när vi vaknade idag, typ kvart i 11. För min lillasyster och hennes kompis var hemma själva så jag var tvungen att gå hem och göra lunch åt dom.
Vet inte vad jag ska göra idag men kanske ska åka och handla med mamma när hon slutar. Fick ju massa presentkort i julklap! :)

Ha de så bra, love and kisses alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0