rubrik är tråkigt

Ibland blir jag så jävla sur på mig själv. Att det alltid ska bli såhär - jag vaknar, sätter mig upp, alice sover, jag lägger mig ner igen för att somna om - men nej . Det går inte, av nån konstig anledning så lyckas jag aldrig somna om *hmmpf*
vi går upp äter fruckost och så ringer amanda , vi möter henne på ip eftersom alice's lillsyrra går på fotbollsskolan dära . senare gick vi hem till lilla mig och hälsa på min poppis... leker fjortisar hehe , och tillslut blir våra magar hungriga så vi går upp till stuvsta och äter pizza . Medans vi väntade på pizzan så pratade vi om alla våra minnen som e många ! och en ful liten geting flög runt oss hela tiden , inte OKEJ !!! senare hyr vi en film supersugen . den va väl lite kulig , amanda & alice drar hem och jag ligger ensam kvar och kollar på filmen *snyft*

/ Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0