SÅS!... ska de va

Heje. Tar dagarna i snabbis reprisis. Typ.
I måndags gjorde jag inge speciellt. Hade träning och sen när jag kom hem kolla jag på VMA'S! Älskar dom programmen. Men det var helt stört i början för dom började typ sända från mitten av showen och sen när halva galan hade gått så började dom om så jag missade Justin Biebers framträdande :( Men han vann iaf årets nykomling! :) Sen tog jävla Gaga Video of the Year som egentligen skulle gått till TSTM men icke... fast hon förkänner det.
Igår så åkte jag till Thilda efter skolan. Vi drack te och käka yoghurt och prata och lyssna på musik och grejer. Sen när jag skulle åka hem så starta inte moppe jäveln. Så fick ringa pappa som kom med startkablar och grejer men den vägra endå. Men jag hade träning så vi hade lite brottom hem så vi lämnade den där. På träningen vare blött och kallt och det är ju super mysigt när man redan är förkyld.
Idag.. ja. Inge speciellt. Geron fyller år så GRATTIS TILL DIG NU NÄR DU HAR BÖRJAT LÄSA BLOGGEN... Ska laga midda snart åt mig och Vicki sen har jag match. Ah... Pussar  bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0