limelights

Hejsan bloggen. Fy på mig har inte bloggat sen i måndags men har varit lite halvkrasslig.
Men i tisdags så drog jag och Jt hem till Mathilda. Vi hade hyrt film men den var rätt kass så vi stängde av. på vägen hem stanna jag och Jt och lulla runt på coop. Vi köpte matsäck som vi skulle ha till Sörmlandsleden. Sen så åkte jag iväg till källbrink och kollade när på våran träning. Hade ont i halsen och hade fått en till vagel i andra ögat och så så stod över.
Igår gick vi Sörmlandsleden med skolan. Och fyfan säger jag. Skönt att det är sista gången. På vägen hem fick jag typ feber också så kände mig lite svimfärdig men de gick. Väl hemma däcka jag i soffan och då vare kört typ. Nej men hade fått feber så jag fick skippa matchen också.
Imorse pallrade jag mig iväg till skolan och provade. Vill inte missa så mycket i skolan. De funkade men kände att jag fortfarande har feber. När jag kom hem la jag mig i soffan och vila och har legat här till nu. Väldigt intressanta dagar med andra ord. Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0