i just want a brand new start

oj så det kan gå. Var väll ett tag sen hehe
Hursomhaver pallar inte ta dagarna som gått för vet inte riktigt vad som hänt.
Men idag så gick jag upp alldeles för tidigt, för skamligt att ens säga det här. Duscha, käka lite frulle och sen gick jag till tåget. kom på idag att jag saknade att åka tåg och lyssna på musik. Det är as najs. Aaaa skolan flöt på, på svenskan hade vi referat prov som ingen visste om(?) men duktig som jag är klarade jag det galant.... men på provet så ringer brandalarmet, vet inte hur många som höll på att få hjärtattack, jag va iaf en av dem hahah. Ah det sög iaf, hade inga skor :(
Linus följde med mig hem efter skolan, det va toppiloppan sen åkte han hem jag käka middag sen kom Elliot och Emma, vi checka film spela spel och spela pingis :)
Med andra ord en skit bra måndag :)
Nu ska jag gå och lägga mig
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0