hur många rutor gör dig glad?

Heeeeei.. Ehm.. efter matchen i onsdag blev jag inte så jätte bra. Kände att jag började få feber redan innan matchen men vi hade inte så många avbytare typ och de var några som var skadade så spelade iaf. Skulle jag inte gjort :/ Min astma var förjävlig och luften var ju svinkall att andas in så det gjorde rätt ont plus att hela min hals var igenslemmad så fick typ ingen luft. Och det kändes som jag skulle svimma typ hela tiden på planen pga febern.. Usch fyfan vad jag klagar men ni ser att det fina med blogg är att man kan klaga ut allt här :) Så slipper man låta som värsta fjollan irl. Men ah. så när jag kom hem däcka jag i sängen och har varit däckad enda sen dess. fast är bättre nu, har ingen feber längre fast är fortfarande rätt seg i kroppen och förkyld..
Men sitter på landet just nu iaf. Åkte ut hit igår och åker hem imorgon. Jävligt trist helg men så blir det när man är sjuk. Men jag har ju sånt här godis/chips/läsk-löfte som man hade typ i fyran.. men jag får käka allt sånt 2 dagar på året. Och har en sån dag nu. Så har ätit ungefär 15000 kalorier idag. Har hunit stoppa i mig 2 stora marabous själv + typ en hel kolaflaska och har massa kvar :)
Pussar & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0