hello Mr. can you fix my broken heart?

Heeeij. Mathcen gick.. alltså bra. Inte särskilt bra för mig men vi vann med 3-1. Och domarn var ett jekla spån men vinst är vinst. Kom hem nån gång efter 9Va helt slut då så la mig i soffan och kollade på idol som jag hade spelat in. Eller duschade först men ah.. Whhhiii Jonathan stays! :) Btw min tumme är inte bra asså :/ Vet att den inte är bruten för jag kan böja på fingret lite men tycker att det borde ha gått över lite på 12 timmar men det gör fortfarande lika ont. Bajs.
Aja imoron ska jag först fira min kusin som fyller 1. Ska på fika vid tre. Sen på kvällen sa jag till Razmus.
På söndag blire bio med tjejorna och plugg.. Så ser min helg ut typ. P&B / alice

Kommentarer
Postat av: M

stackars dig alice ;( jävla tumme !

2010-09-25 @ 20:28:12
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0