äpple

Hade ingen bra rubrik.. (som om jag brukar ha det) de fick bli äpple då. Idag drog jag med världens bästa mamma ner till Huddinge. Behövde lite nya underkläder och nya underkläder blev det. Hittade 3 trosor och 1 bh + en sån där toppgrej. På LINDEX. Hatade Lindex förut, okej hatar är ett starkt ord men jag tyckte inte om det, men nu har dom faktiskt fått skitfina grejer. Påvägen hem stannade vi i musikaffären och köpte ett capo till mig.
När vi kom hem käkade jag, mamma gjorde ceasar sallad som jag ääälskar :) Mums fillibabba!
Har suttit och spelat lite gitarr nu. Måste börja ta tag i det här igen. Har träning om en timme. Jävla bajs de regnar ute -.- Och jag åker moppe... kul! Jaja peace out / alice



*Note till mg själv: Klipp naglarna!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?, Ciao

2010-09-03 @ 23:23:16
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0