24 september

Tja. You gotta love Fridays. Bara man vaknar på morgonen så är det lite lättare att gå upp bara för att man vet att det är fredag. Tjuhu! Men iallafall så hände det en liten olycka i skolan idag.. på träslöjden så svarvade jag och jag råkade köra in tummen i "stocken" eller vad man ska säga och det var inte så jätte skönt. Haha det gjorde så ont så jag kände inte smärtan utan började må illa och svettas istället. Och den har dunkat enda sen dess :( Men men bara att bita ihop kvinna :)
Om en halvtimme kommer Sofie och hämtar upp mig. Vi har match mot BP så det är nog dags att jag börjar byta om nu. Men hatar när dom lägger matchen sån här tid. För vi måste åka hemifrån 5, matchen  börjar kvart i 7, slutar runt 8 och då är man hemma runt 9.. suck -.- aja det är match iaf så tagga vafan! Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0