1 september

uuuuah sitter och pluggar. Eller pluggar och pluggar, jag skriver en text om valet till so:n.
Det går bra tror jag, är klar men sen såg jag att det inte alls va en halv a4 som det skulle vara så jag ska skriva för hand istället :)
Sitter med youtube uppe också för mor och far har ej spotify på deras dator, ackack bittra marie.
skolan idag va väl helt ok. Päckel mat idag men vad ska man göra, mattanterna ljuger om att det inte finns potatisbullar men sen ser jag massa gå runt med det. Vilket jävla sätt????
I min typsika otur så börjar det spöregna när jag är halvvägs hem, tack gud för lite piss i min vardag.
Äsch sånt händer, när jag kom hem sa jag byebye till far och satte mig framför datan. Checkade efter ett par uggs australia, ringde till pappa och sa att jag ville beställa dem från usa men nehe fick inte det utan han ska köpa det som en julklapp till mig och mor när vi åker till usa. Men jag ville ju ha dom nu :(
Ajsing bajsing ibland verkligen. Ikväll ska jag mysa med min hund hela kvällen. Älskar att ligga och gosa in mig i hans stora man och lyssna på hans hjärta som dunkar i mitt öra. Det är tryggt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0