Vinst!

Åh.. vaknade 8 imorse av alarmet -.- Men de va bara att pallra sig upp. Satt hos frissan i Sköndal 9. Jag trodde seriöst att halva håret skulle ryka om inte mer, men hon behövde bara ta 4 cm!! :D Lycka. Och det känns så mycket fräschare nu, hade inte klippt mig sen i julas.. oops. Men ah. Drog direkt därifrån till Källbrink. Fick byta om i bilen för matchen började kvart över 10 så det blev lite brådis. Men hann precis. Vi vann med 3-1! Så jävla skönt. Dock spelade jag apdåligt men. Så nu är vi vidare till slutspel!
Ehm ska ner snart till coop och handla lite med mamma. Jt, Julia och Louise kommer hit ikväll och jag ska laga middag åt dom. 3-rätters! Keep i g, alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0