if you're for real and not pretend

Heeeeeeej. Ehm igår var det ju då gymnasiemässan, igen. Eftersom jag redan hade kollat på de gymnasium som jag ville kolla på i torsdags så hängde jag bara på Jt och Thilda. I slutet var det riktigt jävla segt och min rygg dödade mig. Inte bra.
Men efter hängde Jt med mig hem och vi satt och snacka och käka tacos och grejer. Sen när hon skulle dra följde jag med henne halvvägs, asså seriöst folk klagar på att det är kallt och grejer men jag älskar detta vinterland, så jävla mysigt. När jag kom hem igen somnade jag typ direkt.
Idag har jag inte gjort ett piss so far, ska hitta på någonting med Jt senare men vet inte vad än.
Pussen alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0