we gotta fight for this love

Tjeeeeeeeena. Har gått och druckit te hela dan för min hals blir fan inte bättre :( Har kännt mig halvt febrig också så har tryckt i mig ipren för jag tänker INTE bli sjuk när det äntligen händer någonting i Huddinge. Ska nämligen på fest ikväll. Mathilda & co. kommer hit någon gång innan 8. Vill ju inte gå själv. Haha kidding :)
Nu kom min gudmor och Johan. Dom ska käka middag här och så och fira mig lite för dom kunde inte komma på min födelsedag, och vi kunde inte komma på Alex (kussään) så vi firar honom också. Två fluger i en smäll. Sajk, jag heter inte Julia.
Men ska gå och vara lite social nu. Pussar & bananer / alice





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0