take me to the paradise city

hejhejhej hemskt mycket hej
kvällen i skolan va så jävla ovärd, vissa va ju inte ens där? så varför kom jag.Utan föräldrar? Kände mig så lonley när alla gick runt med sin mammor och pappor och visade sina saker medans jag gick där som ett svart får. Så jag gjorde det bästa av situtaionen och ringde mamma :) räddaren i nöden
har lekt med kyros ett bra tag nu, han är så jädrans gullig.
Diskuterade även med mamma om skolavslutningen och berätta hur jag tänkte om allt men känner att jag måste prata med pappa om det eftersom det är rätt känsligt. Vill inte trampa fel utan vill göra det rätta. Låter fett...stört men pallar inte förklara.
men nu ska jag vänta på att alice ska komma så thjing!


diggar lilltjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0