so sick of love songs

har nyss kollat klart på how i met your mother, älskar dom!
idag har jag haft världans tråkigt. Har gått och blivit sjuk, awesome!
feber, svullen hals, ont i huvudet och trött i hela kroppen.
Pallrade mig iaf upp imorse, mådde illa på morgonen men jag va tvungen att gå för vi hade slöjd. MEeeeeeeeen jag gick hem efter första lektionen så jag missa slöjden. Great nu blir man inte klar...That's life

längtar till hollywood fruar, maria montazami är verkligen min idol!
hennes blogg äger iaf :D

men nu ska jag väl ta och hit på nåt. Vet dock inte vad....Ha det toppen små barn / michaela


så här rolig såg man ut på student middagen haha


Kommentarer
Postat av: sara

så jävla söt! <3

2010-05-17 @ 20:40:50
URL: http://sraraasimons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0