smile with your eyes

Yo. Ni vet att jag hade ont i halsen? Ah, det var streptokocker. Najs. sen var det massa annat skit också. Stannade hemma från skolan igår. Kunde inte svälja, alls. Haha kunde inte ens svälja mitt eget saliv så fick gå och spotta ibland x) Det enda jag fick i mig igår var 3 klunkar te och typ en tugga macka.
Idaaaaaag därimot så känns det bättre. Har ju fått medecin och när man väl börjat käka det så blir det bra ganska snabbt. Men har fortfarande väldigt ont. Men kan äta :D Men denna dag har bara varit jäkligt trist så pallar inte skriva om den. Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: Linn

Jiisses min kompis hade Streptokocker på knät och det var helt skääry! Varigt och infekterat :S

2010-05-26 @ 08:00:09
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0