rubrik

Tjaaaa tja. Kör lite plus och minus tänkte jag. Dagens tema blir random! / alice

PLUS

KENZA.
Rådiggar tjejen. Alltså hon är allt som jag skulle vilja va. Hon är grymt gorgeous, bjuder på sig själv, är eller verkar iaf smart och har humor. Tummen upp, folks!

PRAO. Okej jag ska förklara. Nästa vecka har jag prao i två veckor. Sen efter det är det bara två veckor kvar i skolan + tre dagar som vi har lådbilsrally, skansen + grönan och sen skolavslutning! SEN ÄR DET SOMMARLOV PEOPLE!! Alltså prao = bra tecken.

Victoria's Secret. Är det bara jag som sitter fastklistrad helt fascinerad varje år när dom har sin show? Jag älskar vingarna och diamanterna och "kläderna" och musiken till och hela allt!

MINUS

Mens.
Alltså det är nästan som ett handikapp. Seriöst. Usch på den skiten.

RAMI SHAABAN. Kunde inte bajen hitta en lite dåligare målvakt? Det är fan Shaabans fel att dom åkte ner i superettan. Nästan iaf. Ut med packet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0