landet

ja jag åkte till landet idag. det suger verkligen, finns inget att göra. Ge mig fint väder så skulle det iaf vara kul
har iaf ätit en gudomlig middag. kött med bbq på det amerikanska viset och potatis gratäng med en kall cola. Underbart :)
jag hade laddat ner två filmer till ikväll för jag pappa och mamma skulle se, det va ju pappas idé liksom. Så nu när jag frågade om vi skulle kolla på nån av filmerna så säger han; Det kan du väl göra själv, jag kollar på hockey nu.
AAAMEN TACK!!! jag följde liksom med till landet för att spendera kvällen med dig och kolla på film?!?!?!
jävla unge. så äckligt irreterad. jag sover inte här imorgon iaf.

Så nu får jag väl dö i mitt eget hus hela kvällen.bläääääääääää
hejdå / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0