I'ma give it to you none stop

Hejsaaaan. Igår så hann jag faktiskt inte blogga för direkt när jag kom hem från praon så skjutsade pappa mig (PÅ MOTORCYKELN!!) till Julia. Sen kom Lojjsan dit också. Vi satt mest och prata. Sen vandrade vi upp till Mathilda. Där surprisade vi Louise som har fyllt fjortis och hade en liten mini-fiesta för henne med tårta och munkar och grejer. Kändes lite hattmakarens-teparty-i-alice-i-underlandet tema över det :D Sen så grillade vi hamburgare och lyssna på musik. Sen så tog vi en promenad och dom har KOR och FÅR i myrängen! Men sen var jag tvungen att ta halv 11 bussen hem för skulle upp tidigt idag.
Michaela kom och hämtade mig typ kavrt i 10 imorse. Vi har varit på moppe-kurs och haft teori hela dan. Najs. Inte. Hon ska sova här ikväll och just nu sitter jag och väntar på att hon ska döda sin jäkla geting så att on kan ta och komma hit!!
Tjaarååå / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0