i wanna be a billionaire so fucking bad

Hej hopp bloggen. Idag hade vi först orientering på gympan som inte alls gick bra. Hitta 2 av 10 för att jag, Julia och Louise kom vilse, TOTALT! Vi hittade knappt ut till vägen. Men det gick bra, vi hittade ut och vi lever.
Sen hade vi hemkunskap där vi bakade bullar. Fick skit ont i magen för att jag åt för mycket deg :/ Inte bra, inte bra. Efter skolan drog jag och Mathilda hem till mig. Det var meningen att vi skulle träna men efter typ en kvart började det att regna så vi var tvugna att gå in. Vi spelade in crazy videos må jag såga. Herregud asså! :P Hon drog för en stund sen och nu ligger jag och lyssnar på musik. Ska plugga nu också... har prov imorgon. KILL ME! Hatar no.. Men Pussar!!!!! Äliice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0