disco balls

yippe kayey motherf'ucker
sitter i samma sits som för en vecka sedan. Feber och ont i halsen. Vägra ge med dig!!!!!
blev antagligen sjuk igår för vi körde moppe hela dan i spöregn och gick inte in en ändå gång förutom lunch. Så där satt man på moppen med blöta byxor skor jacka och ah hela kittet. Blöt som fan på arslet va man också..
Tror även alice smittat med sina streptokker blallblal. Tack :)
meeeeeen skolan får inte vänta för det, har för mycke att göra. Hur mycket jag än vill vara hemma får jag inte :(
fy böveln vad livet är orättvist!

håller på med so redovisningen går inte så bra. Bläääääää

Tisdag: Hk läxa tydligen, men palla den jag va inte där
Onsdag: Engelska verb
Torsdag: Matte prov, kill me
Fredag: Biologi prov och so redovisning

snälla någon döda mig jag hinner inte!! ska vara sjuk hela veckan istället
Puss och kyss från micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0