bajs på rubrik

sitter i min enkla boning och är allmänt ledsen..Igen.
är verkligen trött på att gråta, varenda dag bryter jag ihop. Jag har slutat gråta framför pappa. Jag vill inte gråta framför pappa för jag vill inte höra honom gråta mer. Det är det hemskt att höra. Att höra sina föräldrar gråta är det värsta som finns.
Livet är bra tufft just nu och för att göra det ännu jobbigare så dog min pappas farbor i igår. Gustav dog igår. Han vi alltid lekte med på öland varenda sommar. Han finns inte längre. Jag saknar Gustav.
Jag vet inte hur pappa ska klara allt det här. Jag älskar min fina pappa.

idag när pappa kom hem så kom han hem med världens snyggaste jävla solglasögon ever!!
Dom är stora som satan är från Dolce&Gabanna. Gash vad snygga dom är.
Men jag fattar inte rikigt hur man kan lägga över 2000 kr för ett par solglasögon?! som man inte ens ska använda själv...Äsch pappa är fin han :) puss på min kära fader
ska duscha ikväll. Sen ska jag och fargubben och mamma kolla på Sverige - Frankrike.
Usch vilka hockeynördar vi e i min familj hahahah. Men jag älskare :D

nu ska jag kila. Är sjuk för första gången på länge. Känns skönt att jag kommit bort från när jag va sjuk hela tiden :)
TJAAAAA michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0