and now it chills me to the bones

Haaaaaa-llå! Idag har varit en jädrans chillig dag till nu. Skulle egentligen haft orientering på morgonen men efterom jag har streptokocker så var jag inte med. Så jag började 5 i halv 2. Yes, you heard me. De va najs. Hade HK då. Vi stäade och gjorde milkshakes. Efter det slutade jag. Eller typ. Hade soundcheck med ensamblen, skulle haft konsert idag egentligen men den låten som jag skulle vara med på strök dom så det blev ingenting för mig. Kom hem för ungefär två timmar sedan och sen dess har jag pluggat lite och så.
Pussar & bananer / alice



Kommentarer
Postat av: Mathilda

nej ofta? vrf strök dom den?

2010-05-26 @ 19:38:12
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0