31 maj

Go kväll på er!
sitter i soffan med mjukisar och lyssnar på pripsblå låten, vacker.
plugga nyss moppesak, blö usch dö
tagit en paus för jag e så trött och arg och ledsen. dont know why
stannade kvar på sjölden i över en timme man ba yeeeeeey.inte
när jag kom hem fick jag chockernade nyheter. Saudiarabien har ringt till far och vill att han ska jobba där. Jahap sa jag. Ser fram emot semster sa jag.
Så i juli kanske det blir en tripp till det +50 landet Saudiarabien
vill ni att jag ska dö av värme eller?????

vet inte vad det är men mina föräldrar verkar gilla arabländerna? eller är jag helt ute och cyklar fast det vet ju inte ni så mm

men nu ska jag gå hejsvejs / michaela


fast dubai är ju hur coolt som helst??? specillet dom dära pirerna som går ut som ser ut som julgranar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0