tisdag

hej bloggen. kollar på hockeyn just nu, det e ju sista kvartsfinalen idag mellan färjestad - skellefteå. det blev nyss 1-1 najs! jag hoppas fortfarande på skellefteå för färjestad är så jäkla fula i spelet!

i helgen har jag haft det toppen! sen igår fyller min älsklings hund 8 år!!!! han fick ett fett oxben av mig och mammsen och ett par våfflor som han älskar :)
idag var skolan som vanligt, lika wierd som alltid.
imorgon ska jag möta upp alice och gå till synundersökning hahah. Men vi ska ju ta moppekort och då måste man göra nån jäkla synkoll så alltid trevligt att göras tillsammans!
sen hem och plugga jippiiiii..
juste fuckfuckfuckfuck har engelska verb tills imorgon.
MÅSTE gå nu hare pussen / michaela


älsklings biiiiil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0