thinking of you

Wazaaaaaap

är hemma idag också, mår som en bäver. imorse var jag tvungen att gå upp halv åtta för vi skulle till kirurgen vid åtta, väl där så fick jag veta vad som skulle hända med mig, ska få nån skena på nätterna och om inte det hjälper måste jag opereras :( så gjorde massa avgjutingar, det va kul :D
skulle engeltigen till akutmottagningen vid 9.30 också men ja orkade verkligen inte så jag ringde och avbokade.
Har pluggat engelska sen jag kom hem, missade provet igår men det är ju tur för mig :)
pappa är och handlar, snart kommer min brorsa hem för han slutar 10.40 -.- snark på han

Nu ska jag leta efter kladdkaka recpet, ska bjuda brorsan och mamma på det eftersom jag är världens bästa :)
Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0