slutspelen

YEEEEY!! har helt glömt bort att skriva det men ikväll börjar slutspelen!! NEdsläppet är 19.00. HV71-Timrå!!
hejjar dock inte på något av lagen eftersom jag är brynäsare men dom har HV har faktiskt bra spelare.
ja, jag är ett hockeyfreak. är nämligen "uppvuxen" i hockeyhallar. både brorsorna har spelat hela sitt liv, pappa också och han har även varit lagledare i lite olika lag och jag spelade även hockey i kanske 2 år sååå HOCKEY FOR LIFE ::):):):):))

vill egentligen gå på bif-dif nu på lördag i gävle men det går nog inte :/
och kvartsfinal 2 är den 22 mars som e på måndag och jag kan ju inte åka till gävle då liksom :(
så mitt liv är helt förstört. pappa hade lovat mig att vi skulle gå på match :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0