nanana

sitter med äcklig huvudvärk som jag haft i 2 dar i sträck, vet ni hur underbart det är att vakna upp med huvudvärk? Jag verkligen älskar det, får mig att vilja skjuta mig själv med en hagelbössa.
Har fått feber också, varför har jag så jeffla dåligt immunförsvar? Har varit sjuk i dryga 3 veckor nu med både feber, krupphosta , bihållsinflamtion och snuva och allt sånt dära. DET SUGER!!!!

skolan har vart lika underbar som alltid, igår på lunch fick jag kladdkaka av mina bästa vänner! dom är bäst
åkte till skäris och köpte örhängen och ett par jeans med mammi

idag vakna jag med huvvevärk, pallra mig upp gjorde jätte goda nudlar vandra till tåget och tog bussen kom till skolan plåga mig fram till lunch god biffstroganoff till lunch jättttte tråkig klassråd för vår klass är störd sen hemkunskap då det blev strömavbrott i hela huddinge, jätte kul så hela skolan va mörk :) vi fick iaf gå hem för ah vi kunde icke göra nåt. Hemma insåg jag att jag hade feber. Yeeey. blir en hemma dag imorgon, åååh kill me slowly. hatar att va hemma så jävla tråkigt..

Maria Montazami är min idol och världens coolaste tjej

ikväll är det despo
HEJ DÅÅÅÅÅÅ


mamma och crippa i danmark i sommras. LOVE DENMARK är btw halv dansk.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0