min namnsdag idag, bara om ni ville veta...

hejsann bloggen. alltså har verkligen inte haft tid till att blogga så... that's why. men igår skulle ju egentilgen vat den bästa dagen ever (typ) för jag och thilda skulle ju på 30 seconds to mars skivsignering. men så ställer dom jävl... okej älskar dom fortfarande, men dom ställer in signeringen!! :( blev ledsen ju. så efter skolan åkte jag hem till thilda och tjocka med ben&jerrys. glass hjälper, believe me. julia och lojjsan var även där. men åkte hem vid halv 8. när jag kom hem bytte jag om sen åkte jag på träningen direkt. den slutade halv 10 så när jag kom hem från den somnade jag.
idag har varit en skit bra dag. iaf första halvan. va i flottsbro med klassen och fick sånna jäkla fjällen-feelings så är så jäkla taggad inför orsa nästa vecka så det inte är sant. men det var sol och vi hade jätte mysigt iaf. synd bara att thilda inte var med :/ när jag kom hem var jag helt slut! mina ben värkte och jag ville bara somna i soffan. men nej då jävlar ska jag iväg på träning. seeegt. träningen gick förjävligt och har en sån här rolig vecka också så för varje sak som jag gjorde fel och tränarna rätta så ville jag bara gråta. dör jag är så jäkla trött! sad fejs på de.
men imoron ska jag iaf vara med michaela. pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0