min familj

eftersom jag absolut ingenting att göra så tänkte jag visa alla knäppisar i min familj.
observera att alla bilder är från 2008 förutom sista bilden på mamma och mig som är från i sommras...


daddy

sebbe

crippa..han har inte så mycke skägg. han hade bara inte rakat sig

mm..2008

mamma o jag..hitta ingen knäppis bild på mamma på min data men det finns massa på hårddisken..

pappa sebbe och jag har choklad/gröna ögon
mamma har gråa/bruna ögon
crippa har iskristall blåa ögon

crippa är 19 och sebbe är 17. crippa är en alkoholist och älskar ren sprit och blir alltid fullast av sina kompisar, han har däckat för han rökte vattenpipa i fyra timmar när han va i tyskland
sebbe dricker som alla andra fjortis 93:or fullast blev i sommras när han sommarjobbade på öland. öl älskar han

om detta stämmer vet ju ingen förutom jag och min lilla famlij. KLURA UT DET!!

tack för mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0