listaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........mannen.

Utseénde
vilken ögonfärg har du:
Gröna, med leverfläckar i
hur lång är du: 172 centimitaah 
vilken hårfärg har du: mellanblondt typ
långt eller kort hår:  halvlångt
piercingar i ansiktet: gills öronen?
vilken ögonfärg skulle du vilja ha: vill ha gröna men om jag skulle behövt byta skulle jag vilja ha lila
hur lång skulle du vilja vara: 174. en punto!
vilken hårfärg skulle du vilja ha: Min naturliga som jag hade förut :(
vill du ha kort eller långt hår: långt hår ffs!
skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Nej, eller vill ha fler i öronen.


Senaste du
åt:
Nötter
drack: Hallonsaft
du fick sms av och vad de stod: "tja, ska vi ta en fika senare?" från påven
sa: okej
kramade: Lojjsan
pussade: Haha mathilda :P
du spydde: kommer inte ihåg
du skrattade: idag åt när jag kollade på AFV


kärlek
är du singel:
yesbox
gillar du någon just nu ?: ja men inte gilla-gillar
vill du vara singel: nee :(
vill du gifta dig: Ja men faar far in the future
vill du ha barn: Ja, men inte än på ett tag.
någon du tycker är snygg?: Oh ja!

vänskap
dom som vet mest om dig:
Michaela, Mathilda och Sofie tror jag.
den vän som du har känt längst: Sofie.
flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Dom åvan + julia, louise m.fl
någon du saknar att umgås med: Michaela
en av dina bästa killkompisar: får vell säga henke då  
någon kompis som bor långt ifrån dig: vet inte
den du har mest minnen med: Michaela
bra vänner du inte träffar ofta: Michaela, becca, bea............typ.
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja.


övrigt
Favorit musik: Blandad men mest U2 och 30 seconds to Mars.
Favorit sport: Gång! Driver ta det lugnt. Foboll vad trodde du jag skulle svara?
Favorit band/Artist: U2 <3
Favorit färg : Svart
Galen eller lugn:  Man ska ha båda
Dricker du alkohol:  Nej. Kör på mjölk istället :)

Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0