If you've ever seen a one-legged dog then you've seen me

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiijjj bloggeeeeen. Alltså fan kan jag inte bli frisk snart? Har varit sjuk i snart en fucking vecka! Har legat med 39/40 grader sen blev det bättre i onsdags men jag skulle vara hemma igår bara för att bli helt frisk innan jag gick iväg till skolan men då självklart på eftermiddan så får jag 39.3 graders feber -.- Åkte in till akuten med mamma. Men dom kunde inte inte något. Fick med mig en host medecin hem iaf. Eftersom jag har så tråkigt här hemma och inte har kraft till att göra någonting så gör jag en lista på vad jag har vart för sjuk.

39/40 graders feber.
Hosta. Heeela tiden.
Förkyld.
Rinnande ögon.
Ont i halsen.


Ja det var typ de. Ser inte lika mycket ut när man skrev ner det... P&B / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0