break your heart

vilken stressfull dag!
nat
iaf tog en sovmorgon idag till 06.15 fattar ni va skönt???? to die for liksom
sen vandrade jag till tåget vid 07.31
tog fjorrebussen till skolan och började dagen men teknik. VG here we come :) (jag och emma) vår bil blev ju klar idag och OH MY GOD vilken läckersnäcka den e!
på NO idag så redovisade vi (jag my och emma) gick riktigt bra, hoppas stefan är nöjd iaf annars får man väl flasha boobsen för att få ett VG i bilogi :)
min söta pappa hämtade mig efter skolan och när vi kom hem tänkte vi keka cesardsallad men den va gammal så vi slängde den, sen provade vi en sak i vår kvarn i köket (i diskhon) holy smockey vad det bubblade!
Just nu är iaf pojkstackarn och tattuerar sig, han har suttit där i kanske 1 timme nu och ska sitta tills typ 8 halv nio, naaaaw putteslurken då.
Har städat huset också, sett på nya supernatural avsnittet som kom igår!!! Gud va gla jag blev :D
nu väntar jag på maten sen ska jag duscha och sen bär det av till emma där jag spenderar min kväll. Toppen (y)

jag har btw ändrat min helgsplaner,
lördag:bajsa på dan och på kvällen va med mina jette söta vänner!
söndag: va med jossan, tror jag iaf. om jag pallar

det kanske blir tråkiga inlägg för jag inte lägger in bilder men det är för att jag inte pallar sätta på min data så jag sitter vid pappas data eller landet datan. Min är så seg hatar den!

kramar michaela

hade jätte roligt på flygplanet till egypt. tagen med pappas iphone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0