balle back in town

hellu bloggen. har inte skrivit på ett tag nu för var i orsa grönklitt förra veckan och blev dunder sjuk direkt när jag kom hem. men istället för att berätta om min hemska feber och allt annat så tänkte jag berätta om förra veckan istället. fast inte in i detalj men ni får några roliga moments :P
fast resan började med ett rätt sad moment. eller väldigt sad. har aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv. höll på att förlora sacha som hade fått en tumör på njuren. men hon opererades och det gick bra otroligt nog. känner inte för att skriva ut mer om det på bloggen men jag kan säga att det var den jobbigaste dagen i hela mitt liv.
men nu skall vi icke köra deppmode barn! förutom detta va veckan fabulous! haha kan berätta en rolig sak. sofie och dom kom upp på tisda kvällen och då bestämde vi oss för att gå ut i backen och åka pulka. vi åkte i bananen som har massa gupp i sig och en lite större och ett skit stort. vi åkte ända uppefrån över alla smågupp. sen kom den mellanstora, som vi trodde var det jättestora för det var så mörkt att vi inte såg någonting. så efter det guppet trodde vi det var över men vi fortsatte glida och hamnade överst på det jätte stora (hänger ni med?) och gled över kanten på sidan när det är skit brant så flög in i skogen och jag skrek till sofie: "HOPPAA!! HOPPPAAA AV!!!" men hon hörde typ inte så jag hoppade av och så ser jag hur hon flyger, bokstavligen flyger över mig! Hahaha så jäkla kul! x'D Det var som att det var taget ur en komedi. Hehe. Ja......... ungefär såg veckan ut.
P&B / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0