bad boys

hejhej michaela hära.
har suttit och slagit på min data i cirka en halvtimme eftersom den fuckar sig hela tiden, hatar dig.
idag har jag pluggat kollat på hockey och pluggat vart med emma och solat och kollat på film. Toppen!
är inte så trött faktikst, klockan är ju egentligen 19.45

är iallafall trött på falska människor. sånna som säger en sak men gör en annan osvosv orkar verkligen inte ta upp allting. tyvär lever jag med sånna människor dagligen.
Som det där temet på facebook. No, No I get it. You can ignore me, but if I ignore you, It's a big deal.
Det är som att det är skrivet till just den personen. Det stämmer så bra. så skaffa ett liv unge

Nu ska jag gå heeeeeeeeeeeeeej


jag & min snygga vän emma i trysil (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0