where's your head

mitt huvud dunkar och jag vill bara ha sommarlov. palla imorgon
den här dagen har vart tråkig och dålig. vandring på söder sög rumpa och ah tråkigt.
när jag kom hem vid halv två ungefär satte jag mig och kolla på mtv movie adwards. kul!
skulle engentligen gått och kollat på 9ornas bal idag men mina vänner ville inte så.

imorgon kommer bli en dålig dag. det har jag vetat länge.
för dem flesta är det skolavslutning och kul men för mig är det begravning. The end liksom. Imorgon kommer jag inse att hon aldrig kommer öppna ögonen mer. Sen 1 maj har jag trott att hon ligger där,vaken med öppna ögon, fryser och vill till oss. Det gör jag fortfarande. Vill inte inse att hon är borta
imorgon kommer jag gråta, det vet jag. jag kommer tjuta när musiken spelar. för den låten är verkligen farmor.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0