when waves are floding the shore

Heeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiij jag ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag inte bloggat på två dar men har inte hunnit.
I torsdags var jag med Louise, Julia och Jt och pluggade och käka paj.
Igår drog jag till långsjön och sola, bada, lyssna på musik och käka nötter och drack äppel-mer med lite gött folk. Najs!
Idag är jag hemma och pluggar arslet av mig. Inte lika najs. Har moppe-prov på måndag. Nu känns det bajs och nästan så att jag vill skita i det men det kommer vara så jäkla skönt när jag klarar det. Så det är värt det. Förhoppningsvis.

Och Michaela JAG HATAR DIG FÖR ATT DU KÖPTE GLASET UTAN MIG!! Jag skojar bara jag älskar dig endå :)

Pussar & bananer / alice

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0