sunshine

sitter ute på altanen. det regnar och det låter så mysigt när det slår mot taket haha..väldigt kallt dock!
har nysses laddat ner en film. säger inte vilken. så elak är jag.
väntar på att mamma ska börja med käket sen ska jag träffa Emma.
skulle egentligen vart på landet eftersom jag smått börjat flytta dit för sommarn men nej då blir jag tvingad med hem av mamma. prutt på dig
hatar att vara hemma när jag kan va på landet. sover så jävla dåligt här hemma :(
iaf, mor och jag åkte till farmors lägenhet och rensa ännu mer. 5 svarta stora sopsäckar gick åt idag. Herregud vad min käre farmor har saker! Sen kollade jag på massor med bilder från när vi va små, farmor har ju tonvis med bilder från den tiden. Jag var så jävla söt när jag va liten. Och en liten buse va jag också haha :)
Visste ni att jag firade min allra första jul i tyskland för att vi bodde där? Lite coolt huh?

nu ska jag och mitt tåg kila vidare.
Hejsvejs

jag och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0