shoot me

die die die..
är verkligen arg just nu. pallante va det
idag så gjorde ju jag och brallan moppeprovet. Stör mig på att det kommer frågor som det inte står någonting om i boken, amen det är ju bra? att jag ser ut som ett ollon på mitt kort, att TONI inte har registreat mig och brallan så allt blev cp och vi skulle egentligen inte fått göra provet. Hatar han
men nu är allt fixat, mamma ringde och fixa.Hon är bra den kvinnan
Hur som haver så klarde jag det inte. 6 jävla fel ifrån :( alice va lite bättre än mig och hade bara 3 men jag är för slarvig och bara trycker på nåt alternativ.. :) (skyller på det)

dagen har iaf vart rätt sugig, lite najs på sjödal men sen stupa allt. Prutt
ikväll ska jag tydligen till gömmarn???

nu ska jag käka upp min lunch, sent va? är jätte hungrig för jag har bara ätit en skål flingor imorse :(

prutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0