on a bed of nails she makes me wait

Okej förlåt om jag låter sur men det här är tredje gången jag skriver det här inlägget för jag har råkat radera det två gånger innan. Men idag var vi iaf på Söder med klassen och hade stadsvandring. Helt okej. Gick med Julia och Louise. Donken fick bli lunch. Sen så var ett av ställena man skulle gå till Muffinsfabriken, och oh my god vi dog när vi kom in. Typ 30 olika megamuffins! Vi var tvugna att köpa en även fast vi var proppmätta.
Vi samlades och åkte hem vid 1. Hemma har jag lyssnat på musik och håller på att städa rummet just nu.
Pussar & bananer / alice


Den var mycket större i verkligenheten! Ser ju typ normalstor ut på bilden :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0