list of the day

eftersom jag har booring så får ni en lista på en gång som jag snodde av kenza. enjoy! alice

Senaste

Låt du hörde: Låten som är i slutet på Eclipse

Film du såg: Jadu... ;)

Mat du åt: Knäckemacka. Räknas det?

Kram: Minna

Puss: Sachie på pannan :)

Känslan: Längtan

Resa: Utomlands, då vare Thailand

Glädje: Idag på bion :)

Dröm: Drömmer så mycket konstigt men kommer sällan ihåg som länge

Person du träffade: Jt och Minna

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Louise

Gången du åt 7-eleven korv: Tror aldrig jag har ätit korv där?

Gången du var utomhus: Ehm.. typ nyss?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: Biobiljett

Allmänt

Ska bli skoj: Thildas land nästa vecka

Ska inte bli skoj att: kommer inte på något...

Sparar till: Jag vet inte, typ en resa eller något

Pålägg som gäller: Ost

Önskar att jag var bättre på: Att våga saker

Dagens dryck: Vitamin Well

Vad saknar du: Jag vet inte :o

Tre band/artister: Förmodar mina favoriter då? U2, Bruce Springsteen & 30 seconds to Mars

Vad har du gjort idag: Duschat, åkt moppe, ätit, kollat bio, åkt buss med mera.....

Brukar du svära mycket: Inte överdrivet men det händer vell

Hur tidigt stiger du upp: Beror helt på. Ibland 9, ibland 12

På helgerna: Oftast senare än 10

Vad ska du göra ikväll: Vet inte :/

Hur många timmar sover du per natt: Jävligt olika. 6-11 timmar kanske. Men för att "funka" behöver jag iaf sova 8,9

Vem är snyggast i världen: Jared Leto & Taylor Lautner

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kan inte bara välja en sak  ju :P

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya "high school-jacka" från Gina

Längd: 172 cm, typ

Vikt: Pass

Byter gärna garderob med: Kenza

Byxa eller kjol: Shorts och jeans :)

Senast utlästa bok: Gud, läser typ aldrig bäcker... håller på att läsa Twilight men har hållt på med det i typ ett halvår nu... men tror det var nån av it-girl böckerna

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust och luftigt men endå väldigt mysigt :)

Mig själv med tre ord (just nu): Glad, rastlös, godissugen

Jag tränar: Inte alls ofta längre... hehe. Men innan sommarlovet tränade jag typ 3 gånger i veckan plus match. Men måste komma igång med lite hopprep och sånt nu när det är sommarlov från träningarna också

Jag ville bli när jag var liten: Spion och popstjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0