just my bad luck

Hellu. Var ju på Twilight Fan-Event igår med Jt, Mathilda och Mirjam. Det var galet där inne, alltså det var inte tyst en minut och när Taylor och Kristen kom så.... alltså det var galet fyfan vad alla skrek! Men dom var bara där i typ 20 minuter av de 2 timmar som det höll på. Men men det var bra endå :) Sen efter ville vi se dom åka iväg men garaget där är hur stort som helst och det finns typ 20 utfarter men sen så kom vi till en där det var massa vakter och vi fråga: kommer dom komma ut här? Och vakten ba: Nej, det är på andra sidan. Och så skrek han backa! och allt så vi ba men det är här. Och typ en minut senare så kommer dom!! Det var typ 5 olika bilar och det var tonade rutor men jag såg Taylor i profil och hans arm. Men efter det bestämde vi oss för att dra till Grand. Vi var inte hundra på att dom var där men alla kändisar brukar ju vara där satt. När vi kom dit var det kanske 20 pers till och lite vakter så vi stannade. Kom dit vid 9. Nu kommer det FÖRJÄVLIGA. När klockan var lite innan 11 så frågade Mathilda mig när jag skulle dra och då hade jg tänkt att kanske vänta iaf en halv timme till. Men så skulle hon dra och då hade jag börjat tappa lusten så jag sa okej men vi drar vid 11 då. Och så gör vi det. Och gissa vilka som kommer typ 20 minuter senare? Jo TAYLOR OCH KRITSEN!! Jt och Mirre stanade och vakterna hade sagt om dom var riktigt snälla skulle Taylor och Kristen komma ner. och det gjorde dom och dom fick kramas och fotas med dom och ficck autografer och hela shitet! Alltså när Jtt ringde mig var hon helt panikslagen och hyperventilerade! Jag blev så jävla sur och irriterad!!!!! Alltså fick fan tårar i ögonen. Men jag var svin trött så kunde endå somna. Men när jag vaknde nu imorse så hade jag världens klump i magen av besvikelse och irritation. Så jävla sur!!!!!!!! Varför varför varför!? :'( Altså jag har sett bilderna på fb som Jt och Mirjam har lagt upp. Fyfan..... och vet ni vad som är sjukt? Jag är inte ens ett Twilight-freak. Jag har inte ens läst ut första boken. Vad fan är det med mig? :'(
Pussar & bananer / alice


Kunde vart jag..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0