im alive

vilket underbart väder det är ute!
skolan har rullat på och i torsdags så gjorde hade vi matteprov. Fick ju ig på det fick jag veta i fredags men då gjorde jag om det idag på elevens val och så ba kirrar man ett g, bara nåt poäng från vg. Who's the man?? jag.
Iaf vandra till slöjden för att joina mona där. Sedan fick jag stjus av mona hem, tack för det :)
dirket när jag kom hem la jag mig i solen, awesome! nu börjar mitt sträck på näsan synas extra mycket igen haha. En riktigt petersson näsa har jag..
sitter förövrigt och pratar med min kusin om privata saker! som om jag skulle säga till er liksoooom
försöker få henna att grejja en grej men hon vägrar svara på frågan?!?!?!?! skoja
men nu ska jag ta tag i min kusin så vi får höras
BYYEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0