If I had dime for every single time these boys stop and stare, I'd be a billionaire

Yo. Hehe sorry för den rå usla uppdateringen men har inte pallat i det här vädret. Så jäfla najs! Men över midsommar var jag iaf på Gålö med massa folk, bl.a Sofie :) Det var rätt mysigt faktiskt. Vi campade där. Bada, satt runt en eld och grilla mashmallows och lyssna när Johan spelade gitarr och sjöng, spelade kubb, hade 5-kamp, sillunch och ja you name it. Alla midsommar grejer.
Kom hem i söndags. Då slappade jag bara och käka pizza. Kände att det var en sån dag.
Igår var jag med Vicki i Farsta och handlade mammas present. Hon fyller år idag :D Sen på kvällen ville jag och Jt dra till långsjön men det var ingen som ville dit med oss, antingen var man på landet eller inte pallade :( Så vi sket i det.
Idag blev jag väckt astidigt, typ 7. Jag bara jaha? Pappa jobbar ju och vi skulle sjunga för mamma allihopa tydligen så det var bara att gå upp. Hon fick en Peak-cykel av pappa och av mig och Vicki fick hon en skit fin klänning från MQ. Men den var lite för liten, hon hade för stora tuttar :( Och det fanns ingen större kvar när vi skulle byta så hon fick en fin skjorta/klänning istället därifrån. Vid 1 cyklade jag med mamma, Vicki och Madde till långsjön och bada och sola och hade picknick. Kom hem vid typ halv 4 och då hade jag fått brev från transportstyrelsen. Mitt körkort hade kommit! :D Så jag och mamma åkte och hämtade ut det. Dessvärre ser det ut som att jag får en pinne uppstoppad i röven på kortet...
Eftersom mamma fyller 40 idag så ska vi ut ch käka senare. Ehm ja, det var vell det :)

Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: Mickis

Grattis till körkortet Alice! :D

2010-07-05 @ 03:56:57
URL: http://thetasteoftwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0