friday

hej bloggen!
sitter på landet i detta tråkiga väder. men pappa och mamma har gjort mig en aning glad faktiskt. det är säkert bara snack men man vet aldrig.
Jag, far och mor pratade om det nyss när vi käka middag :)
Det är såhär, vi ska/skulle egentligen till usa i september men nu vill inte mor och far åka dit pga oljan för det är ju inge kul då liksom så nu la dom fram förslaget Mexiko eller Karbibien. Gissa om jag är happyface??? har tjatat på Mexiko fett länge nu så ba wooosh. Och det är inte dyrt heller. Men mina föräldrar snackar så mycket men dom har lovat att vi ska åka någonstans i vinter iaf!

orkar inte förklara mina dagar. skolavslutning, begravning, landet, spruta, mys land.

puss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0