Eclipse

Hellu. Imorse hämtade jag Jt med moppen och drog till långsjön och käkade frukost. Varför vet jag inte. Men vi satt där och käka och prata ett tag. Sen kom Minna och Rebecka också. Dom tre badade men jag hade inga badkläder med mig plus att jag inte var på jätte badhumör så jag satt på bryggan och solae istället. Åkte hem vid kanske 1. Vid halv 3 tog vi bussen till Heron. Kollade på Ecplise. Och alltså oh my god vad den var bra. Den var rätt rolig också, alltså det var många skrattscener i den. Och Jakob är så jävla snygg i den första scenen han är med i. När den var slut frog vi till Ikea och lallade runt en liten stund (?) Sen fick jag skjuts hem av Minna och nu sitter jag i sängen och vet inte vad jag ska hitta på.
Pussar & bananer / alice

Why so serious..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0