21 juni

varför kan det aldrig va något bra på tv? blir ledsen
idag har jag eller ah emma va ju med, vi har solat och kollat på tv hela dan. Vi va för trötta.
Iaf hela paketet drog med sex färjan så jag har varit själv här på landet sen dess, skönt men varför pluggar jag inte moppe? jag skulle ha pluggat det idag men jag är för trött...jävla skit också
imorgon iaf så ska jag plugga och ligga i solen om det nu blir sol?
nej men nu får jag gå till sängen och lyssna på musika, fast det kommer inte bli så. jag känner mig själv för väl (:

psssssssssssss.
jag vill till öland nununununu!!!
och göteborg också. Kan inte tiden gå liiiten fortare?


jag och pappa iförrigår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0