she's only happy in the sun

danska hollywood fruar? kom igen. vilket jävla skämt
har chillat på landet hela dan helt själv, egentligen inte..har tränat. I solen och det blåste inget. najs
iaf, mor kom med cesarsallad som va gooood. sen gick vi ut med vår älskade och fina hund. Har ett x antal ärr och rivsår efter lilla kyros men det är sånt man får ta :) har gör ju inte med "flit" eftersom det är jag som triggar honom till att hugga till och blablalba. Ni icke hundägare fattar ändå inte.
mamma hade hyrt en film och det va Farsan. Den va askön! både jag och mamma fällde tårar när dom begravde hunden :/
imorgon ska jag med mamma hem med 6.20 färjan...kill me
men denajs för då kan jag sola, bada och duscha hela dan och sen när mamma kommer hem ska vi åka och shoppa sen ska vi gå på bio. Vi ska se Eclipse. Fett seeeent vi är ute, vi gick ju på new moon premiären men jaja. Ärligt talat så är jag inte så galen i twilight längre, shore jag älskar filmerna och dom är två av de bästa filmerna jag sett men come on. Vem slår Harry Potter????? ingen jävel
den 19 november har part 1 premiär, gissa vem som ska gå? Jaaag :D och part 1 och part 2 är i 3D hur awesome???
ska sluta visa att jag är en sån potter nörd!
tjaarå
michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0