she's a good girl crazy 'bout Elvis

Hellu bloggen. Ni får helt enkelt tolerera (stavas det så?) att det inte kommer bli inlägg varje dag. Sommaren är för underbar för det. Hände inget speciellt igår, så vi skiter i det. Idag har jag inte heller gjort särskit mycket. Har duschat och spelat Mario Bros på Vickis nintendo DS. Just nu ligger jag på terassen och lyssnar på musik.
Vid halv 8 skjutsar pappa mig på skotern till Dalarö. Ska möta upp Thilda och Louise där och ta Ornö-färjan till Thildas land. Alltså OMG om jag är taggad för detta folket. Vi kommer ha det så jävla najs :D Vet inte hur länge jag blir där men antar att jag kommer hem Onsda/Torsda.
Pussar & bananer / alice


Det var länge sen ni fick en bild på min man så varför inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0