home

heeeeeej.
kom hem för typ en timme sedan, har varit på alices land. Jag mamma pappa och kyros :)
veckan i sundsvall va awesome'! men skriver om den senare
kom hem i lördags, dog av värme så gick till poolen och kolla hur varmt det va, 26 grader!!!! och i veckan hade det varit 30 grader hur skönt?
kolla lite på moppen eftersom pappa hämtat den, den är döläcker!
alice kom hem till mig, vi körde till ballenäs för att lämna en sak och ah vi gjorde massa. åt våfflor, gick på 2 årskalas sen åkte vi till landet. På eftermiddagen idag så tog vi båten till alice land. Najz
våra föräldrar säger att jag och alice blir som syskon när vi e med varandra. Instämmer där :)
käka middag och såååådära sen åkte vi ringen!!!! första gången för mig iår h3h3
eftersom richard gör galet så ramla vi av x antal gånger. Sen åkte jag och vicki och hon tappa underdelen hahahhaha söta unge!
orkar inte skriva mer
ska kolla på hotell nu cyaaaaaa

ps. alice ring mig imorgon..om du har datan på landet villsäga annars ser du inte..ds


idag är jag glad. riktigt glad (alice smittar av sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0